POLITYKA PRYWATNOŚCI

Rezydencji Lawendowe Wzgórze w Zachełmiu

Celem opracowania niniejszej polityki jest poinformowanie o zasadach ochrony prywatności podczas wykorzystywania informacji, jakie otrzymujemy bezpośrednio lub pośrednio od naszych Klientów, w tym również informacji pozyskiwanych za pośrednictwem naszej strony internetowej.

I. Administratorem Danych Osobowych jest Lawendowe Wzgórze, Łukasz Knopf, Danuta Parszewska – Knopf, Spółka Jawna z siedzibą w 58-562 Podgórzyn, Zachełmie 64.

II. Administrator danych informuje, iż podane dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), nazywane w skrócie RODO.

III. Zbieramy dane osobowe które są niezbędne do dokonania rezerwacji pobytu, oraz wykonania kompleksowej usługi hotelowej.

IV. Podanie przez Klienta danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne w celu wykonania rezerwacji pobytu i usługi hotelowej.

V. Dane zbieramy podczas :

– procesu rezerwacji przez stronę internetową

– procesu rezerwacji wykonywanej osobiście w hotelu, drogą telefoniczną lub mailową, a także w trakcie meldowania gościa w hotelu

Dane możemy pozyskać również od naszych partnerów z portali rezerwacyjnych (Booking.com , HRS, organizatorów imprez, itp. ), jeśli wyrażona została na to zgoda.

VI. Zbieramy następujące dane :

1. Podczas rezerwacji przez stronę internetową klient podaje następujące dane:

a) Imię i Nazwisko

b) Numer telefonu

d) Adres e-mail

2. Podczas rezerwacji dokonywanych osobiście, drogą telefoniczną lub mailową a także meldowania Klienta w hotelu zbierane są następujące dane :

a) Imię i Nazwisko;

b) adres zamieszkania

c) Numer telefonu;

d)Adres e-mail.

e) Dane Przedsiębiorstwa wraz z nr NIP ( w przypadku wystawiania f-ry VAT na przedsiębiorstwo);

f) Nr dokumentu tożsamości.

3. Dane dzieci takie jak imię, nazwisko i data urodzenia zbierane są wyłącznie od ich rodziców lub opiekunów prawnych w celu ustalenia ich wieku i przysługujących im zniżek, oraz w celach statystycznych ( obowiązek GUS i opłata klimatyczna).

VII. Zebrane dane wykorzystujemy do następujących celów:

Wypełniania naszych zobowiązań względem Klientów,

2. obsługi rezerwacji pokoi

o tworzenie i przechowywanie dokumentacji prawnej zgodnie ze standardami księgowości,

3. Obsługi pobytu Klienta w hotelu:

o zarządzanie dostępem do pokoi,

o wewnętrzne zarządzanie listami Klientów, którzy zachowali się niewłaściwie podczas pobytu w hotelu (zachowanie agresywne i antyspołeczne, naruszenie warunków umowy z hotelem, naruszenie zasad bezpieczeństwa, kradzież, wyrządzenie szkody i wandalizm, problemy przy płatności).

4. Poprawy obsługi hotelowej, a szczególnie:

o przetwarzania danych osobowych Klienta w ramach naszego programu marketingowego – w celu prowadzenia działań marketingowych,

o lepsze dostosowanie naszych produktów i usług do wymagań Klientów,

o dopasowanie ofert handlowych i wiadomości o promocjach przesyłanych Klientowi,

o informowanie Klienta o specjalnych ofertach i nowych usługach hotelu.

5. Zarządzanie relacjami z Klientami przed pobytem, w trakcie i po:

  • operacje segmentacji w oparciu o historię rezerwacji i preferencje Klienta – w celu przesyłania Klientowi dostosowanych wiadomości,
  • tworzenie statystyk i obliczanie wyników handlowych, a także prowadzenie sprawozdawczości,
  • wysyłanie newsletterów, promocji oraz ofert usług turystycznych i hotelowych, a także telefoniczny kontakt z Klientem,
  • obsługa wniosków dotyczących anulowania subskrypcji, promocji, ofert turystycznych i ankiet zadowolenia,
  •  branie pod uwagę prawa do sprzeciwu.

6. Poprawa usług hotelu, a w szczególności:  obsługi skarg i zażaleń,

7. Zapewnienie bezpieczeństwa i usprawnienie korzystania ze stron internetowych hotelu w tym:

  • poprawy nawigacji,
  • wdrażanie środków zabezpieczających i zapobiegających oszustwom.

8. Zapewnienie zgodności z przepisami prawnymi (np. w zakresie przechowywania dokumentów księgowych).

VIII. Dostęp do danych osobowych Klientów mają bezpośredni dostęp jedynie uprawnieni pracownicy hotelu, oraz Podmioty przetwarzające z którymi zawarto odrębne umowy (podwykonawcy świadczący usługi dla hotelu). Dane mogą zostać również udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

IX. Tatarek Spółka z o.o. podejmuje właściwe środki techniczne i organizacyjne, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, w celu zapewnienia maksymalnej ochrony danych osobowych naszych Klientów.

X. Kiedy Klient przekazuje nam dane karty kredytowej podczas rezerwacji, przekierowywany jest na stronę akceptanta kart płatniczych który zapewnia bezpieczeństwo przeprowadzanej transakcji.

XI. Klientom Rezydencji Lawendowe Wzgórze udzielamy prawa dostępu do treści danych, ich poprawiania, prawo do przenoszenia danych, oraz prawo otrzymania kopii danych osobowych przetwarzanych przez hotel. Ponadto prawo wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie, żądania ograniczenia ich przetwarzania, usunięcia, oraz prawo do bycia zapomnianym w przypadku przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych.

XII. Dane zebrane na potrzeby świadczenia usług hotelarskich będą przetwarzane przez okres określony w przepisach prawa, a w przypadku danych zebranych na podstawie zgody do czasu jej odwołania.

XIII. Dane pozyskane z monitoringu usuwane są maksymalnie po 7 dniach od daty ich rejestracji.

XIV. W przypadku stwierdzenia że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO).

XV. Kontakt z osobą odpowiedzialną za ochronę danych osobowych możliwy jest w siedzibie rezydencji, lub za pomocą skrzynki mailowej: rezydencja@lawendowewzgorze.pl

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress